close


以下幾句話給了我很大的提醒,我是否真實的跟從主?是否真實的倚靠他?真實愛他?真實擺上我自己?


(轉載)


德國一所教堂門口寫了這麼幾句話: 
你稱我為主,你聽從我了嗎? 
You said my LORD, you listen to me?
你稱我為道路,你走在其上嗎? 
You call me a road, you go up in its
你稱我為全智,你跟從我了嗎? 
You call me for the whole intellect, you follow me?
你稱我為 神的豐盛,你祈求過我嗎? 
You referred to me as God's abundance,  you have prayed to me?
你稱我為仁慈,你依靠我了嗎?
You call me a kindness, you depend on me?
你稱我為全能,你尊敬我嗎?
You referred to me as omnipotent, you respect me?
你稱我為光,你看見我了嗎? 
You call me a light, you see me?
你稱我為生命,你盼望得著我嗎? 
You call me a life,  you look forward to?
你稱我為良人,你愛我嗎? 
You call me lover, you love me?
你稱我為永生,你尋求過我嗎? 
You referred to me as eternal life, you sought me?
你稱我為尊貴,你事奉我了嗎? 
You call me a noble, you serve me?
你稱我為公義,敬畏我嗎? 
You call me for justice, fear me?


 


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    三J 媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()